Zwroty i Reklamacje


Jesteśmy solidną firmą i zależy nam na zadowoleniu klientów. Jeżeli z jakichkolwiek powodów będziesz chciał zwrócić kupione u nas produkty możesz to zrobić bez podawania przyczyny. W przypadku błędnie zrealizowanego zamówienia koszt przesyłki ponosi firma Ewerro Sp. z o.o.


Reklamacje


Aby zwrócić lub reklamować towar należy przysłać:

  1. – zdjęcie reklamowanego towaru (z kilku stron),
  2. – oraz dołączyć (skan/wyraźne zdjęcie) paragonu lub faktury VAT
  3. – opis usterki

Wiadomość e-mail należy przesłać na adres [email protected], a w tytule prosimy o podanie: numeru zamówienia, (został on przesłany do Pana/Pani zaraz po dokonaniu zamówienia). W ciągu pięciu dni roboczych nastąpi kontakt ze strony przedstawiciela firmy Ewerro Sp. z o.o., który przeprowadzi Pana/Panią przez proces reklamacji.


Zwroty


  • – Zwrot towaru jest możliwy do 14 dni od daty otrzymania towaru.
  • – Przelew jest realizowany najpóźniej 14 dni od odesłania do nas zakupionego towaru.

Aby zwrócić towar należy:

* Wypełnić formularz zwrotu.

* przysłać zwracany towar z dołączonym paragonem lub fakturą VAT.


Wytyczne do zwrotu!!!

  1. – Towar do zwrotu powinien być odesłany w oryginalnym niezniszczonym kartonie.
  2. – Towar odesłany w zniszczonym kartonie (np. oklejony taśmą) nie będzie podlegał zwrotowi.
  3. – Zwracany towar nie może być używany ani zniszczony.
  4. W przypadku, gdy chcą Państwo wymienić rozmiar lub model na inny, prosimy odesłać towar do zwrotu i złożyć nowe zamówienie na stronie ewerro.pl.
  5. – Prosimy nie odsyłać paczek za pobraniem, zwrot gotówki następuje na wskazane przez Państwa konto w formularzu zwrotu.

UWAGA!!!

Produkty zrobione na indywidualne zamówienie, po zaakceptowaniu projektu, nie podlegają zwrotowi!